Cinsiyetle hiç mi hiç alakası yok gönlün rahat olsun. Benim kocaman kocaman sivilcelerim çıkmıştı 12. hafta civarlarında. 16′ya kadar falan sanırım o büyük sivilceler geçmek bilmedi. 24 olmak üzereyim. Yediklerime de bağlı olarak küçük küçük yine çıkıyor. Yüzüm tertemizdi fakat bir iki gündür yine çıktı. Herkes ay kesin kızın olcak güzelliğin gitmiş/sivilcen çıkmış gibi gereksiz hurafe yorumlar yaptı ama en başından beri cinsiyetimiz hiç farklı söylenmedi. Zaten artık ayan beyan da ortada ve erkek 💕 Hormonlara alışma süreciydi, geçti gitti 🥰