Kızlar ilk doğumum normaldi temmuz 2023 de yaptım, 2. Doğumum henüz belli değil o da temmuz sonu agustos başı gibi doğacak. Acaba ilki normal olduğu için 2. Gebelikte çatı muayenesine gerek var mı yada asıl merak ettiğim şu 2. Doğumda çatın müsait değil diyebilme ihtimalleri var mı?