balbadem1 Kızlar 40 hafta oldum suan ama peçetede kanlı akıntı gördüm böyle tam kan da değilde ama kan da napmam lazım yarın doktor randevum var gitmeli miyim
Aysemm44 balbadem1 Benimde öyleydi ilk gebelikte hastanedeydim hatta lavaboya gittim hafif sümüksü kan karışımı vardı doktor dedi hemen doğuma iniyoruz o günde doğurmuştum
ElifAkyol balbadem1 Nişanınız gelmiş büyük ihtimalle sancılarınız var mı isterseniz takip edin sancılarınızı öyle gidin hastaneye
Yaprakdokumuseverr balbadem1 nişan gelmiş ama nişan doğum başlangıcı demek değildir sancı ya da su beklemelisiniz