eminece93 Tuba680 2 hafta once yasadim ayni durumu gebelikte beklenen bir durummus , bobrek anne ve bebege yetmek icin genislermis
Gencanne42 Tuba680 aynısı bende de var canım benim sol böbreğimde var şuan git gide de genişliyor bu ikinci gebeligim ilkinde 24 haftada başlamıştı gecmeyince stent taktirmistim bunda 30 da başladı ilaç agri kesici kullanarak 35+4 olduk bugün ama halen arada yokluyor çok zor bir agri az kaldı şükür
hepoyleolurzaten__ Tuba680 Hamileyken bende de olmuştu Ama idarar yolu enfeksiyonu yüzünden bobregime vurmuştu bı hafta hastanede kaldım serum tedavisi yapıldı doğum sancısından beterdi ağrıdan nefes alamıyordum çok geçmiş olsun
eminece93 Tuba680 ishal, kusms, ates, siddetli kasik ağrısı, crp ve enfeksiyon artışı 2 kutu antibiyotik ve serum aldim oyle geçti
hepoyleolurzaten__ Tuba680 Evet hastaneden çıktıktan sonra daha o ağrıyı yaşamadım hatta şuan 4 gebeliğim şükür öyle birşey yok
hepoyleolurzaten__ Tuba680 Bende ateş şiddetli ağrı yerimde duramıyordum yürümek ölüm gibi bir şeydi rabbim bir daha yaşatmasın gerçekten ağrısı çok kötü