Satisati 10 günlük bebegimvwr iki gündür sol gözü capaklanip akıyor neden olabilir yarın doktor randevusu var ama sizden de öneri almak istedim başına gelenlerden
Rabia97 Satisati kesinlikle bir şey sürme canım doktor bana çok kızmıştı göz kanalları kapalı oluyor bazı bebeklerin serçe parmağınla çok hafif bastırarak masaj yaptırıyorlar YouTube dan bakabilirsin ki doktorunuz da sizi yarın bu yönde yönlendirir
Pamuk Satisati Benim oğlanin gözü çok kötü oluyordu doktor müdahaleye gerek yok geçecek demişti geçti.