Merhaba kızlar
Öncelikle soran merak eden herkese bu süreçte yanımda olan herkese çok teşekkür ederim allah razı olsun🙏 kendime iyice gelip boş vakit bulmayı bekliyordum.
Hemen gireyim konuya😁
31 mayıs sabahı cuma günü doktoruma kontrolüm vardı 40+0 olmuştum.aslında doktorum pazartesi gel dedi ama ben 40 olduğum için belki bi gelişme vardır umuduyla gitmiştim. Nstye fln girdim yine herşey aynı düz ilerliyodu.doktorum alttan muayene yaparken afedersiniz baya derine soktu uyardım dedi hatta sonrasında burda post açtım bilen bilir işe yarıyormu diye. Neyse hastaneden çıktık kayınvalidemle dolaştık bi 1 saat sonra benim yine kasılmalarım başladı. Ama normak olandan bi tık farklıydı altımda baskı oluyodu ama canımı aşırı yakmıyodu. Umursamadım eskiden olduğu gibidir dedim. Ama bişeyler hissediyodum eşime yazdım hatta geliyor bizim kız diye😂
Sonra eve geçtik sıcak duş aldım ve kiraz yedim
Evet gerçekten kiraz doğumu başlatıyormuş. Bi videoda gördğm ve bi arkadşımında çok yediği gün suyu geldi. Neyse sonrasında uyuyım dedim yattım uyudum. Saat öğlen 3 gibi aşırı bi sancıya uyandım. Tam sancıda diyemem altımda fena halde bi baskı vardı kasıklarımda belimde fln heryrrimde yani. Başladım artık ağlamaya çok fenaydı 2dkda bir geliyodu. Neyse hemen çıktık gittk zaten açıklığım 4 haftadır 36dan beri 2cmdi.
Nstye girdim düzenli yüksek sancılarım çıktı hissediyodumda zaten. Açıklığa bakıldı bide demesinlermi 6CM😱. Şokkkk oldumm. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi aşırı heyecan bastı kalktım hemen yürüdüm bol bol. Sonra doğumhaneye alındım. Bol bol yürüdüm squat çektim.hatta koşar gibi tempolu yürüdm ama o esnada ağlıyorum bağırıyorum🥺 tabiki korkmayın herkesin süreci aynı değil ama elbet acı çekicez yoksa doğum nasıl olsun😁neyse sonra tekrar bakıldı açıklık 8 cm olmuş 1 saat içinde. Sonra yattım nstye bağlandım o esnada fışş sıcak sıcak suyum geldi😂 çok korktum bağırdım 3 hemşire ve ebe geldi yatağın yanına çarşaf serdiler sakın oturma gez sancı geldikçe squat çek dediler öyle yaptım. 5 dk sonra fenaaaaa bi ıkınma hissi geldi ve ıkınmadan duramadım o sesimi fln duyunca geliyo diye bağırdım bide. Hemen ebe geldi baktı saçları görünüyo sakın ıkınma dedi ama duramıyorum asla durduramıyorum kendimi ıkınmadan. Hemen alındım doğuma ıkınma dedi eldivenlerimş giyiyodu ama duramadığım için güçlü bi şekilde ıkındım zaten gelmişim ameliyathaneye😂az yavaş ol fln dedi bidaha ssncı geldi ıkındım hemen o esnada kesi attı ve bebeğim artık doğmuştu🥺🥺 ilk başta göğsüme hemen vermelerini söylemiştim. Verdiler ama ben şoktayım tutamıyorum dokunamıyorum sürekli annecim ben burdayım yanındayım fln dedim seslendim ama çok garipti yüreğim ağzımdan çıkacak sanki öylr bi şok.neyse sonra dikiş atıldı bence doğumdan çok dikiş uzun sürdü 10 15 tane denildi büyük ihtimallede öyleydi sşırıda uzun sürmedi yani. Doktorum ilk doğuma göre baya iyi dedi bu kadarı. Çok şükür allahıma bu gece tam 5 günlük oluyoruz nehir ervamla🩷
Rabbim isteyen herkese sağlıkla kolaylıkla ve hayırla yaşatsın inşallah çok mükemmel bi duygu🫶 tabiki çok zor ama hepsi geçiyor ve rahatlıyoruz. Size tavsiyem bol bol hareket edin kızlar.eminim hamileliğimde bu kadar hareketli olmasam (ve doğum anında) hiç bu kadar kolay olmazdı🙏
Sizleri çok seviyorum allaha emanet olun dualarım sizinle nolursunuz sizde dualarınızı eksik etmeyin inşallah hepinizin doğumları su gibi kolay geçer. Sancılar geldikçe derin nefes alıp verin ve en önemlisi bence bolll bolll hareket ve dua🤲..
🩷🧿🧿