Yenidoğan bebeklerin uyurken üstünü örtmeyin, uyku tulumu giydirin deniyor. Ben internette uyku tulumu diye aratınca normal tulumlar çıkıyor. İnce ve normal günlük giyilen şeyler çıkıyor.
Uyku tulumu için başka bir şekilde mi aratmalıyım veya tavsiye verebilir misiniz? Nasıl bir şeyle uyutacağız. Ağustos sonu, Eylül başı gibi doğacak inşallah.