Sinem_klc bende oğlumu o şekilde doğurdum hatta çatı kemiğimi tuttu salladı hissettim riskleri saydı bilgilendirmek zorunda çünkü ama riske girmek istemedim önemli olan bebeiğimim sağlığıydı normal istiyordum ama sağlıklı olan neyse o olsun dedim doktorumu da çok önermişlerdi çok da memnun kaldım o yüzden uğraşmamak için falan değil yani normal doğuma aldığı hastaları da var çünkü canım hatta sezeryan sırasında bana iyi ki normal doğuma almamışız boynuna kordon dolamış demişti her şerde bir hayır var demiştim hatta çünkü risk olarak makata kadar yırtılma mesane sarkması falan vardı beni en çok yırtılma korkuttu aslında ama en çok da bebek içinde bazı sıkıntı riskler olabileceği söylenince o riske girmek istemedim sende kalbinin sesini dinle sağlıkla al bebişi kucağa korkma hiç 🤲🏻