Test yaptım diğeri hafif belirtili olmak üzere çift çizgi çıktı. Aksamına adet gibi kanama gördüm fakat beklenen adet tarihi 6 haziran var daha 2 gün var yani normalde tam gününde olurum hep. Anlayamadım sizce hamilelik mi ? Adet mi ? Yoksa düşük mü ? Başına gelen var mı?