SmyEsciv Rabiul ahahah olsun annesi doğunca alırsın artık diycemde ev müsait değil dimi 🙈 bizimde görüyorsun küçücükk 🤷♀️
Rabiul SmyEsciv yok canım 1+1 kiracı da çıkmıyor bu gidişle ben şehir dışına çıkacağım 😆 hiç öyle düşünme canım hiç yoktan odası var
Booksandcats  biz de böyle yaptık 🙈 heyecanı hevesi bir başka oluyormuş bebek odası yerleştirmenin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏❤️
Rabiul M-Urass_Mom aynen canım odası olmadığı için beşik yerine park yatak tercih etmiştim taşınana kadar idare etsin diye, kayınvalidem beşik almak istedi ev küçük bende tamam dedim en azından iyice daralmaz alanım 🙈