ekimannesi_ Doğumdan sonra verilecek 2 aylık raporu ben kendi isteğimle daha kısa alabilir miyim? Yani mesela doğum oldu diyelim ben 15 günlük bi rapor isteyebilir miyim yoksa otomatik 2 ay mı veriliyor bilen var mı