aslanmom1992 ben ilk hamileligimde de cok asiri terliyordum.o zaman klimamiz yoktu ventilyator kullaniyorduk inanin yapisik geziyordum evin icind3.1 dakikaligina birisi alib baska odaya gotursen ter icinde kaliyordum.dogumdan sonrada cok asiri terleme oldu bende.odemmi atiyordum yoksa anormal bir terlemeydimi bilemedim