Vodah gebe okuluna gidiyorum ebe zeytinyağı önerdi ama doğal olması lazım dedi önce zeytinyağını ocakta kaynatıp sonra soğutup kullanılmasını söyledi ben pek yapamadım pratik gelmiyor hindistan cevizi yağını denedim giydiğin kıyafeti kokusu siniyor ilk saatler güzel koksada sonradan garip bi kolu oluyor onuda bıraktım . Palmes almıştım sürümü kolay kullanımı kolay fakat masaj yaparak sürerken oda topak topak oluyor tiksindim . Şuan 3. Şişe bio oil kırmızı olanını kullanıyorum çok memnunum karnımda çatlak olmadı simit ve iç bacak kısmında oldu bence çünkü ilk çatlak görene kadar sadece karnıma sürüyordum sonradan jeton düştü 😅