Ben Ağustosta doğuracağım ama 3 tane yeni doğan zıbın uzun kolunu, 3 ay 3 tane zıbın aldım. Hepsini 5 ‘e tamamlamayı düşünüyorum. Alt üst takımları da 5 ‘er tane aldım. Duruma göre de o zaman alırım dedim. Tulum hiç önermedi çevrem. Sızdırma olduğunda çok zor hepsini çıkarması demişlerdi. Bence çok fazla almayın, 10’ar,20’şer takımlar çok. Zaten çok çabuk büyüyorlar. Çevremde çok fazla alıp giydiremedik diye yakınanlarla dolu, aldıklarınızı kullanın, duruma göre siparişte verirsiniz. Hepsinden 5 tane aylara bölecek şekilde alırsanız daha iyi. Yenidoğan,↉, 0/6 ay şekilde.