Merhaba gebeliğimin 20+2 haftası bugün detaylı ultrasona gittim ve eşi aşağıda dedi erken doğum veya kanama riski oluşturuyormuş ve 28.haftada tekrar kontrol edilmesi gerekir dedi doktorum .Normal doğumda yapılamazmış bu durumlarda . Böyle birşey yaşayan varsa bana bilgi verebilir mi? Teşekkürler şimdiden.