Busragl Sağ tarafım yani karın boşluğum sanırım belime doğru ara ara sancılanıyor ama bebek toplanması vs yok kasılma sayar ı denedim [https://mutluresim.com/images/2024/06/04/zHRjBH.png] böyle bu düzensiz bir sancı dimi ? 33 haftalık hiç anlamıyorumm normal mi acaba ?
Kardelenlinam Busragl belki yalancı sancıdır normal doğum sancısı düzenli olup şiddeti gittikçe artar
Tuba-M55 Kardelenlinam ben de merak ediyorum sancı tam olarak nerde oluyo 🥲 ilk doğum olacak 35.haftamdayım sadece bi kaç kere sağ kasığıma sancı girdi 30 saniye kadar başka da sancım olmuyo. Bebiş toplanıyo ara sıra karnımın farklı yerlerinde
Busragl Kardelenlinam doktoruma haber vermem gerekirmi ki çekiniyorum mesaj atmaya önemli birşey değilse pimpiriklik yapmış gibi olmamak için :(((
Busragl Tuba-M55 o sancı garip bi his baya hissettiriyor acıtıyor bugun sabahtan beri surekli var bendede gecmedi bir turlu panikleddim sende kasılma sayar dan süre tuttun mu 🙏🏻
Aysegul7766 Tuba-M55 37 38 haftalıkken çoğu sancı gelmeye başlar son haftalaarda doğacağı gün adet sancısı gibi belin ağrır uzanamazsın oturamazsın bel çevren çok kötü ağrır ozmn doğum başlar demektir
Busragl EdaninBebegi buyuk tuvalet hissi yok bitek kasikta regl agrisi ve bel agrisi var 🙏🏻💐 tesekkur ederim bilgi icin
Tuba-M55 Busragl ya bende toplam 2 ya da 3 kere oldu hareket bile ettirmiyo ama farklı günlerde oldu. Hatta bitanesi gece ıdrara sıkışmışım o yüzden oldu arka arkaya hiç olmadı 🥺
Busragl Tuba-M55 evet ya idrar yuzundende oluyor bende de uykumdan bile uyaniyorum ama bu garip birsey tuhafima gitti anlayamadim bakalim takip edicem biraz daha 🙏🏻 sizde yine takip edin dikkat edin
Busragl 1prensesannesi__ evet adet sancisi gibi otururken kalkarken boyle acitiyor sicak su koyup kivrilip yatasim var daha cok erken insallah oyle birsey degildir takip ediyorum hala 🤍
Busragl Aysegul7766 hepsi var ama hala dayanabiliyorum yani en azindan gulebiliyorum inletmiyor surunduruyor sabaha kadar gecmezse gidicem hastaneye ikinci gebeligim bide sezeryan olucam o yuzden kontrol ettirecegim 🤍🙏🏻
Aysegul7766 Busragl kaç haftalıktı bebeğiniz belkide gaz sıkışmasıdır sancı yapıyordur eğer erkense 🙂