myangelson Kelebeekkk mutluresim.com sitesinden yükleyip resmin altında çıkan linki kopyalayıp buraya yapistiriyorsunuz
E_Duha Kelebeekkk canım cizgi hemen cıktıysa pozitif ama cok yeni muhtemelen kör değilsem sat ne zamandı ☺️
myangelson Kelebeekkk hemen çıktıysa 5 10 dk içinde pozitif duruyor kan verin veya bir kaç gün sonra tekrar test yapın 🦋
_Mother_ Kelebeekkk hangi marka canım benimde ilk dakikalarında bu şekilde çıktı bekledikçe pembe oldu pozitif inşallah hayırlı olsun
Kelebeekkk buse76 Ciddi misinizzz daha önce yaptım hep negatifti acaba gözüm beni mi yanıltıyor dedim 😂
_Mother_ Kelebeekkk yanılmaz canım o zaman kesin var benimde prodoctor du gebe değilken günler sonra kuruma bile olmadı pazar günü test yaptım işte aynı seninki gibi çıktı ertesi gün pazartesi kan verdim 48.54 çıktı sonucum
Kelebeekkk _Mother_ Ben de hemen umutlanmayayım dedim eğer varsa değer yükselse mi diye düşünüyorum kimyasal gebelik falan da olabiliyor ya