Kızlar şuan adet görüyorum kurbandan sonra ki adetimde çatlatma iğnesi düşünüyorum ne zaman gitmem gerekiyor nasıl oluyor hangi durumlarda oluyor ücreti ne kadar bu iğnenin devlet hastanesinde yapılıyor mu bilgi verir misiniz şimdiden teşekkürler herkese🥰🥰