gayesblog Rabiul trendyolda keten/ müslin böyle beyaz krem renklerde alt üst takımlar var. Ben birtane aldım. Rahat tiril tiril hava da sıcak zaten 🥹
Rabiul gayesblog ay onlar bana o zaman olmaz sanki canım 35 haftalık olmuş oluyorum bayramda 🫣 ay hiçbir şey giyesim yok hahahah alttan essin istiyorum elbise olursa en azından 😆