Yamanmomy Kızlar cumartesi idrarımı yaparken yandı sonra 2 gün bişey yoktu dün sabah bi daha oldu sonra yine olmadı daha bugn tahlil verdim yarn çıkıcak bilgisi olan varmı enfeksiyon olabilirmi 33 haftalıgm
Yasminnnnn Yamanmomy Ne yazık ki Enfeksyon belirtisi benimde öyle oldu bir gün var bir bakiyorum yok yanma gittim idrar verdim Enfeksyon çıktı şuan mecburen ilaç kullanıyorum
myangelson Yamanmomy evet enfeksiyona benziyor. Ben hamile değilim ama vücudum susuz kaldiginda hemen idrar yollarim yaniyor bu ara. Suyu arttiriyorum bol su içiyorum hemen fark ediyor. Siz de sonuçlar çıkana kadar bol bol su için
Yamanmomy Yasminnnnn ben saglık ocagnda verdm tahlilide o ilaç yazarmı acaba yoksa kadın dogm doktorumamı gitmem gerek biliyormsnz
myangelson Yamanmomy enfeksiyon için ilişkiye gerek yok maalesef içtiğiniz su yetersiz geliyorsa yine de oluyor. Şuan sıcaklar arttı iyice 3 litre yeterli gelmiyor olabilir belki
Yasminnnnn Yamanmomy Sağlık ocağındaki doktorlar genelde toz yazıyor ama Enfeksyon çok yüksekse toz yeterli gelmiyor ben dahiliye ye gitmiştim toz yazmisti ama enfeksiyon çok fazla olduğu için etkisi olmadı sonra mecburen kadın dogumcu antibiyotik hap yazdı şuan onu kullanıyorum