Kızlar amniyon sıvısı çok olduğu zaman mı bebeğin hareketini biz de anneler daha çok hissediyoruz dışarıdan ya da sıvı az olduğu zaman mı daha çok hissediyoruz tabii ki de sıvının çok olması gerekiyor sağlığı açısından ama bazen herhalde sıvı çok olunca içeride rahatsız ettiği için dışarıya hareketi hissetme açısından az oluyor diye biliyorum bu konuda tecrübeli annelerimiz lütfen bilgilendirebilirler mi ikinci gebeliğin 19 + 3