Zeyyno_ valla bu 2. Gebeliğim devlette bi tane iyi doktora rastlamadım . Böyle o kadar ezik görüyorlar ki hastaları , hatta bi doktora gittim 3 kez bana bi sefer bile ultrason kağıdı vermedi istediğim zaman da veririm ama bişey anlayacağını sanmıyorum diyo insanı ezerek üstten konuşmalar saçma