Eme2 Evlem 36.hafta her yanım ateş 🤭malum havalar da sıcak. Gerçi soğukken de hep ayağım dışarda uyurdum
Tubitumum Haftadayım geceleri daha çok oluyor ya kan basıncı artınca olabiliyormuş soğuk kompres uygulamak biraz rahatlatıyor uyuyana kadar
Harikuladeee 28 haftadayız son 1 haftadır ayak tabanlarım cayır cayır yanıyorrr sizin erken başlamış ama havalardan da olabilir tabiii
Harikuladeee Evlem benim de öyle çalışıyorum gündüz hareket halindeyim özellikle cok ayakta durduğum günler akşamı fena oluyor