Merhaba 35.haftada gittiğimde bebeğin karın çevresi 3 haftaya yakın önde çıktı
Ondan önceki hafta özele gittiğimde aksine minyon bebek denmişti
Gebelik şekerim var ama diyetle hallolacak değerde karın çevresi ileride olması ne gibi sorunlar oluşturur başına gelen var mı bu arada bebek doğum kanalına girmiş bu sebepten erken doğması gerekir mi yardımcı olursanız sevinirim 😔
36.hafta ya girdim bu arada