Kızlar 3 yaşında bir kızım var yeni hamile olduğumu öğrendim ilk doğumum sezeryan (kimine göre doğum da değil ameliyat gerçi 😔) sağlıkla doğurmak nasip olursa 3 buçuk yıldan 1-2 ay fazla oluyor sezeryanimin arası demem şu ki ikinciyi normal doğum istyrm kendim için kimse için değil ise girme durumum var sezeryan olursam bakacak kimsem yok hemen toparlanilmiyor malum😐 ilk dogumda da çok istemiştim acilmam son haftaya kadar olmamıştı bide catin çok dar demişti bana doktorum özelde doğum yapmıştım sizce denemeli miyim normali ? Panik atağım var beni tek tedirgin eden bu,suni sanci nasıl bişey mesela dayanilmiyacak kadar ağrılı mi ,normal doğum herkesin ki farklidir ama denemeli miyim blmyrm henüz yolun başındayım ama doktoruma ona göre simdiden kararımı soylemek istyrm