Bende 35 haftalığım çarpıntım başından beri var tansiyonumda var tabi ama alfamet kullanıyorum. 2 haftadır ağlıyorum artık çarpıntım dahada fazla 115-120 arası oluyor ağrılar cabası yatsam yatamıyorum ayakta duramıyorum birde sıcaklar malum 2 buçuk yaşında birde oğlum var ne yapcağımı şaşırdım