Aslysf merhabalar, normal doğum istiyosanız bence suni sancıyı deneyin. Benim ilk hamileliğimde kızım 40 haftaya kadar kanala girmemişti ama başı kanalın hemen önündeydi. Alttan muayede yapınca doktorum hafif karnıma bastırınca kanala kafasını sokuyo dediği için suni denedik ve doğum anında kanala girdi. Herkesin hamileliği farklı olabilir tabi ama aklınızda olsun.