Merve99670 Ben de tüp bebekle hamile kaldığımda progestan iğneyi her gün kalçadan yaptırdım yaklaşık 4 aylık olana kadar her gün yapıldı ve kalçamda artık ceviz gibi şişlikler çıkıyordu çok canım yanıyordu, hemşireler buzdolabına koyduğun kolonyağı ile akşamları pamukla masaj yap dediler o gerçekten çok rahatlatıyordu bilginiz olsun