Yagmurben Vücudunuzu ne zamandan sonra ne sıklıkla yağladınız birde yaglayinca pismişim gibi hissediyorum siz nasıldiniz ne kullandınız
Hulo2105 Yagmurben valla ben sadece duştan sonra sürüyorum. Ama sıcaklarda haklısın yağı emmesi zor oluyor bir de iyice yakıyor sanki ama yapcak bişey yok bol sürme az az sür 🙃ben bebe yağı ve bio oil kullanıyorum
Eko93 Yagmurben ben 7.haftadan itibaren bio oil ve mustela kullandım. 34. Haftamda çatladım. 34+5 de dogurdum. Doğumdan sonra iyice çatladım. Yani baya da sormuştum brz genetik galiba