Hulo2105 ipeklinaismom pegasusu bilmem de thy de uçak içine girmeden kapısında alıp paketliyorsunuz sonra görevliler alıyor. uçak içine öyle giriyorsunuz.
littlemiddle ipeklinaismom uçağa binmeden görevliler alıyorlar bebek arabasını, indikten sonra da çıkışa getiriyorlar.