Bebeğimin kilosu haftasına göre önde, henüz 38. Haftadayız, 40. Haftaya kadar 4 kilo ve üzeri doğma ihtimali var. doktorum normal doğumun riskleri olabileceğini söyledi (omuz kırığı gibi) ve sezaryen yapalım dedi. Normal doğum bekliyordum, biraz üzüldüm ve kafam karıştı açıkçası. Var mı benzer durum yaşayan