Ayfer0000 merhaba, yeni gördüm mesajınızı. 11. Haftada kanamam oldu kıpkırmızı renkteydi. Sabah olduğu için kendi Kadın doğum doktoruma gittim hemen. Ultrasonla baktı kanama alanı gözüküyordu. Zaten kanamam durmadı baktığında bile hala devam ediyordu. Progestan kullandım Bir hafta Boyunca. (Progestanı İlaç olarak mı yoksa fitil olarak mı istersin dedi ben ilaç olarak istedim) Kanamam geçmedi bir hafta sonra tekrar gittim serum ve iğne verdiler. Bunlar anında etki etti tamamen kesti. Ama 6-7 gün Sonra tekrar başladı. Tekrar iğneyle serum verdi. Düzenli olarak hep tekrarladı tam bitti derken tekrar başladık kanamam. Hep düşük tehlikesi dediler. Bu sürede hiç ayağa kalkmamam sürekli sırtüstü yatmam söylendi. Ama her hafta iğne ve serum yedim. Ve hep progestan ılacını kullandım. Tahmini ne kadar sürdü bu bilmiyorum ama ortalama bir şey söyle dersen 4. ayıma kadar kesin sürdü derim. sonra tam durdu derken Tekrar başladı ama bu sefer açık pembe rengindeydi. Bu sefer vajina kültür idrar kültür idrar ve kan testi bütün testleri yaptık. Bu testlerden kum döktüğüm ortaya çıktı. İdrarda enfeksiyon olduğu çıktı. Kum dökerken de kanama olur dedi. Ama hiç ağrım Sancım Kasılma hiçbir belirti yoktu. Düşük Tehlikesinin bittiğini kumdan Ve enfeksiyondan dolayı kanamam olduğu ortaya çıktı. Rengi çünkü eskisi gibi değildi açık pembeydi. Ultrasonda Kanama alanı gözükmüyordu Ama idrarla birlikte hep kanda geliyordu. Bu yüzden enfeksiyon ve kum dedi.