Rbbbba-06 Kızlar 35.haftada gebelik kolestazı tanısı konuldu ,Yaşayanlar varmı ,Nasıl bir beslenme süreci geçirdiniz 🤔
Minikannsi Rbbbba-06 bende çıktı 33e girdik bizde yağ baharat sos kizartma bunlar kesin yok yememelisin ben krem peynir labne yağdan olduğunu bilmiyodum meğer oda yağdanmis kesin yememelisin bol su tüketicez içtiğimizin daha çoğu lazım çok geçmiş olsun 🙏
Seymaaogretmenn12 2 sene önce 35. Haftada kolestazdan erken doğum yaptım 1 haftalık hastane sürecim oldu neredeyse sadece haşlama yedim diyebilirim karaciğer ve safrayı yoracak şeyler yememeniz lazım yağlı kızartma baharat yeşillik tarzı ve yumurtada mümkünse günde 1 tane haşlama şeklinde yiyin . Birde yanlış hatırlamıyorsam enginar iyi geliyordu onu yiyebilirsiniz
Minikannsi Rbbbba-06 37 dedi ilkten ama bugün gittim tekrar test verdim alt ast yükselmiş yarın da safra asidi için vericem onun sonucuna göre daha erken alabilirm dedi çünkü bebeğin kalbi durma kakasıni yeme gibi sonuçlar var bu risklere giremem dedi zaten gerekli tüm ilaçları yaptı cumartesi hastanede yattım bir gece ciğer geliştirici falan bir sürü ilaç verdiler inşallah kuvezde kalmaz o tedirgin ediyor aslında bir yandan da pek olmuyorum çünkü ikizler erken doğuyu kuvezde olsalarda bı sorun olmuyo cevremde çok gördüm ama annelik iç güdüsü işte kim ister çocuğunu kuvezde olsun sonuçta ne hayaller kurmuştuk öyle işte
Seymaaogretmenn12 Minikannsi evet kilosu düşük olduğu için 1 hafta küvezde kaldı. Ciğer geliştici olmuştu solunum problemi yoktu