ogretmenanne2024 Kızlar bayramda memlekete gidicem 10 saat sürüyor kendi aracımızla gideceğiz 2 saatte bir dinlenerek gitsem bişey olur mu. Daha önce uzun yolculukl yapan var mı
Sermec27 ogretmenanne2024 ben 28. Haftada 10 saatlik yola gitmiştim bayramda memleketime dönerken 30 un içindeydm 11 saat kadar da dönüş olmuştu iki saatte bir mola vererek ve yatarak gitmiştim sorun yaşamamistim
Zeynep299 ogretmenanne2024 yoo bir şey olmaz eğer riskli gebelik yoksa. Arada dinlenerek gitmen yeterli
Hulo2105 ogretmenanne2024 12. Haftadan arabayla gitmiştim ayaklarım şişmişti durup arada yürümek lazım. 21. Haftada uçakla gittim 1 saat sürmüştü ama hareketsiz kalınca haliyle havada sıcaktı şişiyorsun. 29. Haftamda ist-didime gidicez yol 7 saat 2-3 saatte bir durucaz anca öyle giderim yoksa kasılır her herim valla şişer
Sermec27 ogretmenanne2024 çok önermem dedi ama ben gitmiştim yine bir sorun olmamışti ama siz doktorunuzu dinleyin bende olmadı ama herkeste aynı olacak diye bir şey yok 🥰
eills Bugün doktoruma sordum gerçi benim 11 hafta ama dr dedi ki birşey olsa yatarken bile olur kötüyü çekme hayatını kısıtlama. Molalar vererek ve yatarak gitmeye çalış dedi