Geçen hafta çarşamba muayeneye gittim kese var bebek yoktu o zaman 6 haftalıktı ultrasonda 5 haftalık gözüktü.. Dün sümüksü pembe bi akıntı geldi. Bugün sildikçe varla yok arası, ara ara kahverengi leke geliyor. İlk çocuğumda yerleşme nedir hiç görmedim. Hafiften gaz sancısı gibi karnım ağrıyor. Birazdan acile gideceğim 😥