ekimannesi_ yakın zaman değil ama yaşadığımı anlatayım. İşe girerken bizim sözleşmemiz de yazıyordu. 2 sene sonunda kendi isteğiyle çıksa bile tazminat kıdem her şey verilir diye. İşten kendi isteğimle çıktım. evlilik için diye belirtelim bütün haklarını al dediler hatta. Öyle de oldu. Sonra işsizlik maaşına başvuru yaptım ve kabul edildi. 8-9 ay aldım diye hatırlıyorum. Bu arada kendim gidip başvuru yapmıştım. E devlette yapıyordu sanki öyle hatırlıyorum ama hazır yakın dedim kendim gittim. Bence bi araştırın kendiniz gidip sorun hatta. Bir de çalışma günü var. Günü tamamlarsanız veriyor. İşten çıkınca 30 gün içinde de başvuru yapılması gerekiyor.