162999 canım benim eşimin sperm değeri düşüktü 3 milyondu yapısı falan bozuktu. Ondan dolayı yaptırdık ama bende de o sırada ufak tefek sıkıntılar çıktı ama çok şükür çağlar hocam halletti 🤲🏻 şöyle söyleyeyim ben acıbadem üni mezunuyum ve acıbadem hastanelerinde en iyi tüp bebek tedavisini çağlar hoca yapıyor bence çok araştırdım o yüzden orda başladım ve çok şükür ilk denememde pozitifi gördüm. Mutlaka bi şans verin görüşün içinize sinecektir eminim ki