Melliisaa benimkinde gelişim geriliği vardı 35te doğmaya kalktı durdurdular sancıları, kilo alımı da durdu ondan sonra 37+2de 2130 gr doğdu ilk 2 gün girmedi küvöze ama ödemi atınca 2 kilonun altına düştü o yüzden aldılar 2 kilo olur olmaz da çıktı 4 gün falan kaldı bende anne odasında kalmıştım