Bende aynı dertten müzdaribim 20 küsür haftam da su gibi akıntım olmuştu doktora gitmiştim suyuna baktı suyu iyi dedi mantar olabilir deyip fitil vermişti hoş ben kullanmadım o ayrı mesele. şimdi 36 dayım 2,3 gündür tekrar başladı su kıvamlı ıslaklığım oluyor yarın kontrol üm var yarını bekliyorum inş bi aksilik yoktur 😔😔