sglmyvz-23 Ev sahibim evi sattı ve yeni alan kişide evden çık ben oturucam diyor bu hamile halimle bu kadar borçla ben nasıl taşınıcam şimdi. Ev bulmaya kalksam bulamam 🙁 . Napicam bayanlar bana yardımcı olun
Meryoss sglmyvz-23 kiracı olarak siiznde haklariniz var araştırmanızı öneririm ha denilince cikilmiyor en azından bı süreye ihtiyacın var yani
umrumdadegil sglmyvz-23 4 yılda 3 defa ev değiştirdim ev sahipleri yüzünden söyleyeceklerim bu kadar 😑
madameux sglmyvz-23 resmi olarak satin aldiktan sonra size 1 ay icinde ihtar cekmesi lazim akabinde size 6 ay verecek. Hala cikmazsaniz dava açacak. Bence dava acsin maksimum vekalet ucreti odersiniz o da bisey degil 17.900 suan
sglmyvz-23 myangelson Bacım 6 ay nedir ki doğuma mı gideyim ev bulayım evimi taşıyayim. İstanbul gibi bir yerde ev bulmak 🥹🥹🥹
myangelson sglmyvz-23 bunu detaylıca araştırmak lazım. Evi alan kişinin başka evi yoksa mecburen çıkartıyorlar evden kiracıyı
elmaelmaelma sglmyvz-23 İstanbul’da ev bulmak o kadar zor değil, kiralık evin en çok olduğu yer İstanbul herhalde. Ama bütçenize uyar mı uymaz mı orası sorun… Şu an hangi semtte ne kadara oturuyorsunuz?
myangelson sglmyvz-23 o zaman mecburen çıkacaksınız maalesef ki ya da ev sahibiyle biraz anlaşmaya çalışacaksınız. çok zor taşınmak Allah yardımcınız olsun
sglmyvz-23 myangelson onla ne anlaşmaya girelim ki adam oarasiyla aldı onunda ihtiyacı var. Bizim eski ev sahibi da namussuzluk böyle deseydi satacam ben hiç otururmuydum oturali daha yeni 1 sene oldu bu evde. Yeni evliyim borç harç off
myangelson sglmyvz-23 bir süre idare edebilir diye dedim o zaman bir an önce ev tutarsanız iyi olur çünkü tayin dönemi herkes ev tutmaya başlayacak kıralarda artış olabilir veya 1-2 ay sonra ev bakarsınız
myangelson sglmyvz-23 yavaş yavaş toplamaya başlayın o zaman kullanmadıklarınizi falan sonradan sıkışmasın zor olur
BirAskMasali1323 sglmyvz-23 Bizimde sizin gibi aynı şekilde şuan 12 bin sozlesme bitince 17 bin olucak dedi veremezseniz çıkın dedi hazırda biri var şuan girmek isteyen ona veririm dedi bende hamileyim doğumuma 4 ay var ben gurbetteyim kimse yok nasıl olacak bizde iki ara bı derede kalmisiz
BADE38 sglmyvz-23 Eski ev sahibinizle sözleşmeniz yokmuydu? O sözleşme tarihleri devam ediyor satılsa bile