Aysegulll_37_annelikk Çatlak kremi kullandınız mı kullanildiginda çatlak olmuyor mu olmuyorsa hangi markalarda olmuyo
Syda01 Aysegulll_37_annelikk ilk oglumda lierac kullanmistim bunda bebe yağı kullandim ikisinde de catlamadim suan 32+6haftalık olduk
Canimoglumee Aysegulll_37_annelikk lierac kullandım oğluma hamileyken hiç biyerim de çatlak olmadı şuan 17 haftalık ikiz hamileliğim var onu kullanmaya başlıcam yine bugun sipariş verdim☺️
artikbiranneyim Aysegulll_37_annelikk weleda kavanoz olan, incia, palmers, badem yağı ve kakao yağını dönüşümlü olarak kullanıyorum. Hepsi iyi bence. Amaç sürekli nemli tutmak zaten. Yine de incia ve badem yağı en iyisi diyabilirim. 25+4 çatlamadım.
Aysegulll_37_annelikk Syda01 maşallah bebe yağını ilk defa duydum catlamadinizsa bende onunla basliyim 16 haftalığım çatlaklarım fln yok ama herkes catlamadan başla diyo
Syda01 Aysegulll_37_annelikk amac aslında kurumasina engel olmak karin sistikce gerilip kuruduğu icin catliyor bence o yuzden bebe yagu yumuşacık yapıyor bana da ablam söylemişti
Canimoglumee Aysegulll_37_annelikk yok canım ben de hiç yok ilk hamileliğimde de olmadı karnımda büyüktü aslında. Bu lierac kremden çok memnun kaldım. 1 tanesi yeterli oldu. Fiyatı çok artmış ama aldım 😒
Aysegulll_37_annelikk artikbiranneyim teşekkürler bende meliboz diye bı çatlak kremi buldum çok iyiydi yorumları ama fiyatlar çok pahalı sizin önerdiğinizin fiyatları nasıldır bilmiyorum