Bugün doktora gittim 35. Haftaya girmiş bulunmaktayım bebeğin kafası aşağıda dedi ama kanalda değil dedi sen sezeryen mi istiyorsun normal mi diye sordu birde karar veremiyorum normal diye girip cesaret edemezsem ağlayıp beni sezeryene alın diyebilirim gibime geliyor ama kesikten ve göbeğiminde kalmasını istemiyorum hala karar vermiş değilim. Elbette normal doğumu yapıp hemen ayağa kalkmak isterim ama beni o süreç çok yoruyor tranva gibi kalcak hissediyorum 🙄