myangelson Mineveikiz annemde Tefal Kazanlı ütü var 10 sene olacak neredeyse maşallah taş gibi ve çok memnun 😅
Mineveikiz myangelson maşallah 😅 bende çok kararsız kaldım aralarında 4-5 bin tl fark var acaba pişman olur muyum gerek var mı diye çok kararsızdım 🤦♀️
myangelson Mineveikiz tefalin ütüleri güzel diye bana da Tefal almıştık ama kazanlı değil benimki çok kullanmıyorum zaten tişört şal gömlek falan utuluyorum yetiyor 😂
Esum48 Bende tefal kazanli utu var cok memnunum cok guzel kirisiklik aciyor ve yapilisi kolay yormuyor