babygirl02 Kızlar bugün 12 de çatlatma iğnesi vuruldum çok özür dileyerek söylüyorum az önce çok az kan geldi iğneden dolayı mi böyle oldu biraz tedirgin oldum
babygirl01 babygirl02 ben de bugün 4de oldum iğneyi. Şu anlık bişey yok bende sadece kasıklarım zaten ağrıyordu yumurtlamadan dolayı hala da devam ediyor ayağa kalkmakta zorlanıyorum. Kan hakkında bilgim yok üste çıksın
myangelson babygirl02 ovulasyon dönemlerinde lekelenmeler görülebiliyor. Ben iğne yaptırdığımda olmadı ama 2-3 kere lekelenme yaşadım ovulasyon dönemimde. Belki öyle bir durum olabilir
Ozlemerikci543450 babygirl02 bende perşembe öğlen 12 de iğne oldum ama herhangi bi kanama lekelenme olmadı vanım
buse76 babygirl02 canım bende öbür aya düşünüyorum ne kadara aldın iğneyi nasıl oluyor kaç tane vuruluyorsun devlet hastanesinde mi yaptırdin özelde mi
buse76 babygirl01 canım bende öbür aya düşünüyorum ne kadara aldın iğneyi nasıl oluyor kaç tane vuruluyorsun devlet hastanesinde mi yaptırdin özelde mi
babygirl02 myangelson dediğiniz olabilir zaten öyle çok değildi çok az varla yok arasında biseydi yinede tedirgin oldum biraz
babygirl01 babygirl02 şimdi bende lavaboya gittim bende de lekelenme olmuş. Bi kaç damla. İğneden kaynaklı mı bilmiyorum ama bende ovulasyon döneminde genelde oluyordu zaten
babygirl02 buse76 ben devlet Hastanesi’nde tedavi görüyorum 765 TL’ye aldım iğneyi ama özelde vuruldum canım
buse76 babygirl02 yani devlette oluyor değil mi adetin 2. Günü mü gitmem gerekiyor şuan 3. Gününde yarın gitsem olmaz sanırım
babygirl02 buse76 önce doktora gidip muane olmanız gerekiyor sonra doktorun planladigi gibi ilerliyorsunuz illaki çatlatma iğnesi vurulacaksiniz diye bişey yok doktor uygun görürse çatlatma iğnesi veriyor zaten canım
myangelson buse76 ovitrelle çatlatma ignesidir yumurtalar büyüdüğünde kendisi catlamiyor ise iğne vurulur 1 kere. Onun öncesinde yumurta geliştirici haplar kullanılır onlar fayda etmezse bir dahaki ay iğne şeklinde yumurta geliştiriciler denenir
buse76 myangelson anladım canım sağolasın ben bir yıldır istiyorum daha olmadı yumurta çatlıyor mu onuda bilmiyorum eşimin sperm hızı düşük bizde eşimle düşündük kurban sonu deneyelim diye