Ezgi2301 Kızlar merhaba önerebileceğiniz süt arttırıcılar neler 35+3 doğum yaptım şırınga ile besliyorum sütüm var çok şükür ama biraz azaldı gibi bana yardımcı olur musunuz
Eko93 Ezgi2301 bulgur pilavi tahin helvası, tahin pekmez. Dut kurusu. Ve kuşburnu hoşafı ile rezene. Ben bunları tüketiyorum sut için. Braz arttı gibi. Bide solgar in bi hapi var onu kullanıyorum. Bnmde bebegim 34+6 da doğdu ama.kovezde
Daisyy000 Ezgi2301 Benim sütümü tek artıran şey bu oldu. Neler yedim içtim hep damla damlaydı.15-20 cc anca…. En azından 2-3 ay emzirebileyim diye dualar ediyordum.Şimdi oğlum 1 yaşına girecek ben hala emziriyorum🥰 Bunun sayesinde
myangelson Ezgi2301 tahin helvası, bol su, yeşillik, kuru dut. Bir de maltana. Arkadaşım maltana içiyor sürekli sütü azdı bunu içmeye başlayınca baya arttı diyor
Tugcebngl Daisyy000 b12 kesinlikle doktor önermeden süt için kullanmamalı benim kuzenim b12 kullandı doğumdan sonra 3. Ayda olan sütü kesildi b12 nin yükselmesinden olmuş denildi
Daisyy000 Nur8948 b12 olarak geçiyor. İçeriğinde 3000mg dı sanırım bira mayası var, bira mayası süt yapıyor
Gulsenn-0 Ezgi2301 bestlak kullanmıştım ben düzenli kullanınca çok güzel artmıştı sütüm. Benim bebeğimde sütüm olmadığı için sarılık olup hastanede yatmıştı. İrmik helvası da çok güzel süt yapmıştı bana.
Tugcebngl balbadem1 doktorunuza sordunuz mu benim kuzenimin sütünü kesti b12 ilacı birde ben vitamalt içecek öneririm benim ilk 2 gün sütüm çok az gelmişti annem vitamalt aldırdı kardeşimi doğurduğunda doktor söylemiş onada 1 tane içmede indi sütüm ama e bebek markası değil vitamalt yazan olucak
ggmom Ezgi2301 bebeğinizi bı tarafta emzirirken diğer tarafta sağım yapın bebek doyup biraktiginda tekrar sağım yapın hiç süt gelmeyince 3-4 dk daha devam edin bol su için dereotu yiyin yesiillik ve su sütü arttirir diğerleri sütun kalitesini artiriir Benim de çok az geliyordu ebemin tavsiyesi ile bunları yaptım sonra ped takmadan dolasamaz oldum Birde bir tarif vereyim hurma kuru incir kuru dut kuru kayisi olculerini kendi damak zevkinize göre ayarlayıp bir tencerede kaynatın sonra blend yapın suzmeden kavanozlara koyup buzdolabına koyun kahvaltıda yada aralarda çok susadiginiDa için günde 3-4 kez süte çok iyi geliyor
balbadem1 Tugcebngl biz 2 gün önce doktor kontrolüne gittik bebek için o zaman hocaya sordum sütüm az ne kullanabilirim diye o önerdi de aldım
bebisliozlem Tugcebngl e-bebek’teki de iş görüyor canım en azından bana faydası oldu diyebilirim 🥰 hatta indirim vardı Hepsiburada’dan alıcam birkaç tane
bebisliozlem Ezgi2301 canım hoşaf, yumurta, bulgur pilavı, bol bol su Bestlak damla ve anasonlu kimyonlu rezene çayı benim sütümü artıyor Bir de ara ara sıcak suya girerim ya da göğsüme sicak su torbası koyarım