Kubra3457 19 + 5 haftalık hamileyim. 20 lik dişim çok ağrıyor. Doktorlar çekmiyor. Başına böyle bi durum gelen oldu mu acaba bi fikir verin Allah için çok kötüyüm 🥺🥺
Gulsh61 Kubra3457 merhaba ben de gebeliğinmin başlarında yirmilik diş ağrısı yaşadım hatta apse yapmıştı iltihabın bebeğe zarar verebileceğini duyduğum için hemen dişçiye gittim bana bir antibiyotik yazdı doğum doktorumun onayıyla ilacı kullandım geçti
Siladem Ben de yaşadım çektirmeyi denedim fakat uyuşmadığı için yapamadık. (Hamilelikte kullanılan anesteziler farklı oluyor) Antibiyotik kullandım geçti.