Kızlar benim tansiyonum 13 14 civarı sınırdaydı bugün doktor trombositlerin düşmüş dedi 37 hafta da alalım dedi bi küçük küvez meselesi olabilir hızlı nefes alıp verirse dedi sıra beklerken 10 gün önce doğum yapmiş kontrole gelmiiş bi kadınla konuştuk bebeğini almışlar yoğun bakıma 39 tane bebek var yukarda diyor günlük her bebekten 7 500 para alıyor devlet diyo ay bana da böyle önden söyledi doktor alırlar mı benimkini de nasıl güvenicez ya