Yaşayan varmı bu durumu bilmiyorum bugun 4. Gunum karın agrım oluyor ve buyuk abdestıme gunde 4-5 kez cıkıyorum bazen normal bazen ishal şeklinde nst gırdım sancı cıkmadı ama doktor bugun den ıcın bakacagını soledı daha sonra gece kasıklarıma vurdı hafıften belımde agrıyordu ama karnım felaket sehır hastanesıne acıle gıttım ıdrar temız cıktı kan almadılar nst normal dedıler ama yatırmamız lazım erken dogum rıskın var dedıler neye gore var rıskım dedım agrıların oldugu ıcın yatırcaz 1 hafta belkıde 1 ay burda kalırsın dedı asla kabul etmedım hemen gece 2 de doktorla ıletısıme gectım gece boyu zaten whatsaptan ıletısım halındeydık doktorumla kabul etmemem gerektını soledı ve bende kabul etmedım ıyıkıde etmemısım etmeyınce cok ters davrandılar ..doktorum gun ıcınde agrın olursa ben klınıkteyım dedı yemekten sonra bı agrı kaplıyor ve hemen wc yolu .. bole olan varmı😞