Kizlar bir hafta önce bebegimde hafif şekilde bağırsak parlaklığı vardi bugün yine gittik duruyomus doktorumuz net bisey söylemedi. Özelde bi perintologa yönlendirdi detayli baksin dedi. Belki fetal test veya sivi alimi ister o size daha detaylı anlatir dedi. Ama bizim bebegi aldirma veya o testleri yaptirma fikrimiz yok. Durum böyleyken de gitmek ne kadar mantıklı. Sadece tek basina parlaklık sorun olmuyo geçiyo diye duydum herkesten. Sizce gitmesem ne olur. Ya da gerekirse ileriki haftalar da gitsem?