Biz bugün kontrole gittik oğlumla; 1 kilo 225 gram olmuşuz. Boyumuz da 38 cmmiş. Baş aşağı dönüş gerçekleşmiş rahatlıkla normal doğum olucak gibi gözüküyor şimdilik dedi. Bende 50 kilo olmuşum. Onun dışında her şey yolunda yani kısacası… Sizler nasılsınız?
